رئیس : دست از این بدَویّت تاریخی ِ کپک زدت بردار بدبخت ، ببین کره کجا داره میره ، اندونزی کجا میره ، فیلیپین کجا میره ، تایوان کجا داره میره؟؟
حمید هامون : کجا داره میره؟ د ِ آخه به چی رسیدن ؟ مثه یه مشت سوسک و مورچه دارن تو مرداب تکنیک دست و پا میزنن. همش هم به خاطر این شکم صاحاب مرده ست. راحت لم دادن . معنویت چی شد بدبخت؟ به سر عشق چی اومد؟
بدنامی...ما را در سایت بدنامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 22:32
کاش ارزش ها به ظاهر نبود.
باور کنید سیرت آدم بیشتر از صورتش ارزش داره
کاش باور می کردیم تن آدمی شریف است به جان آدمیت
کاش ارزش محبت و عشق بیشتر از فلزاتی مثل طلا و پلاتین بود
کاش ارزش خنده هایمان در کنار هم بیشتر از تکه ای کربن به نام الماس بود.
کاش آدمیت رو ارزان نمیفروختیم.
کاش منو می فهمید!!!
بدنامی...ما را در سایت بدنامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 22:32
هیچ وقت نفهمید که چقدر بودنش برای مهم بود
تمام دنیایم رو نابود شده میدیدم.
دیگه بهانه ای برای شاد بودن نداشتم
کاش می فهمید!
کاش....
بدنامی...ما را در سایت بدنامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 22:32
ما را در سایت بدنامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 22:32
آخه شاید یک کسی مثل من باشه،
وقتی یک بار شکست خورد دیگه نمیتونه دلش رو راضی کنه بار دیگه ای هم باز عاشق بشه.
به خاطر هر آنچه قبول دارید قلب کسی رو نشکنید.
این یک خواهشه
بدنامی...ما را در سایت بدنامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 22:32
تصور کنم هر آنچه رو که آرزو دارم
بهترین ها، زیبا ترین ها، ایده آل هایم رو
همه و همه اش در یک کلمه خلاصه می شه
"دلِ خوش"
بگذار در خیالم داشته باشم هر آنچه را میخوام
شاید این آخرین و تنها خواسته من باشه
قبلا خواسته های زیادی داشتم اما زمونه بهم یاد داد دل نبندم به آرزوهای دور و دراز.
پس آرزو میکنم یک دلِ خوش
بدنامی...ما را در سایت بدنامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 22:32
این عنوان رو هم فقط به خاطر اینکه موضوع مطلب رو خوب به مخاطب برسونه انتخاب کردم.
همه میگن مردها احساس کمتری نسبت به خانم ها دارند. شايد درست بگن. من به کلیت موضوع کاری ندارم. خودم رو میگم که توی زندگی خودم احساساتم توسط یک زن لگدمال شد.
در اوج ناامیدی وقتی تصمیم به رفتن داشت نباید گریه می کردم و گریه هم نکردم، هر چند اشکام توی چشمم حدقه زده بود.
زندگی است دیگه، نمیشه کاریش کرد.
همه چیز اونجور که تو میخوای پیش نمیره
بدنامی...
ما را در سایت بدنامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 22:32
دل ساده من، چی میخواستی چی شد!
اشکال نداره
این هم میگذره
الان زمستونه، بهار در پیش است
دل من، خواهش هایت را برای خدایم بازگو کردم
خواهش های من، درد های تو بود
خدا هم درد دل هایم را شنید
خدا را داریم، خدایمان بزرگ است، غم مخور
بدنامی...ما را در سایت بدنامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 22:32
شهرت و دیده شدن برای خیلی ها مهمه. به قول یک دوستی : برای بعضی ها بدنامی بهتر از گمنامی است.
راست میگه. نمودش رو به راحتی میشه توی جامعه و فضای اینترنت دید. به هر حال توی این زمینه از رویه ای که برای زندگی خودم اتخاذ کرده ام پشیمون نیستم، هرچند درک این مطلب برای عده ای سخته.
بدنامی...ما را در سایت بدنامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 22:32